Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ладика П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Ладика П. І. Рівень розвитку здібності до оцінки та регуляції динамічних і просторово-часових параметрів рухів веслувальників-початківців [Електронний ресурс] / П. І. Ладика, В. І. Бучок // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 344–347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_87 Розглянуто ефективність авторської методики з удосконалення здатності до оцінки та регуляції динамічних і просторово-часових параметрів рухів веслувальників на етапі початкової підготовки. Надано кількісну та якісну характеристику рівня розвитку цієї здібності, представлено показники приросту здібності до оцінки та регуляції динамічних і просторово-часових параметрів рухів веслувальників-початківців унаслідок використання експериментальної методики.
| 2. |
Ладика П. І. Адаптація студентів першого курсу факультету фізичного виховання до навчання в університеті [Електронний ресурс] / П. І. Ладика // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_17 Адаптація студентів до умов навчання у вищій школі є однією з важливих психолого-педагогічних проблем. Особливо гострою є вона в студентів факультетів фізичного виховання. Це, передусім, пов'язано з тим, що навчання на факультетах фізичного виховання характеризується не лише високими розумовими, але й значними фізичними навантаженнями. Мета дослідження - визначити адаптацію студентів факультету фізичного виховання до навчання в університеті. Мета реалізовувалася через розв'язання таких завдань: визначити теоретико-методичні основи адаптації студентів; визначити адаптацію студентів факультету фізичного виховання до навчання в університеті. Для визначення адаптації студентів першого курсу факультету фізичного виховання проведено анкетування, у якому узяли участь 64 студенти-першокурсники. За результатами анкетування можна констатувати, що більшості студентів подобається навчатися в університеті, проте значна частина вважає навчання легшим, ніж воно є, у більшості студентів покращилися стосунки з близькими та рідними, а більшість із них знайшли нових друзів у процесі навчання в університеті.
| 3. |
Шандригось Г. А. Дистанційне навчання в системі підготовки фахівців з фізичної культури і спорту [Електронний ресурс] / Г. А. Шандригось, В. І. Шандригось, П. І. Ладика // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 5(1). - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_5(1)__88
| 4. |
Ладика П. Особливості застосування дистанційного навчання під час викладання спортивно-педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / П. Ладика, Г. Шандригось, В. Шандригось // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_9 Порушено актуальну проблему застосування дистанційного навчання (ДН) під час викладання спортивно-педагогічних дисциплін (СПД). Мета роботи - визначити особливості використання методів ДН під час викладання СПД; вивчити стан застосування технологій ДН на сучасному етапі розвитку освіти; визначити особливості використання засобів ДН під час викладання СПД. Визначено напрями використання технологій ДН і проблеми, які потрібно розв'язати для ефективного застосування цих технологій при викладанні СПД. У результаті дослідження виявлено, що сучасний рівень розвитку інформаційних технологій надає змогу перейти на якісно іншу форму - дистанційну освіту, а також використовувати засоби ДН під час викладання СПД. Застосування технологій ДН у процесі викладання СПД повинно відбуватись у двох напрямах: під час засвоєння теоретичного розділу навчальної програми з дисципліни з використанням як традиційних засобів навчання, так і засобів ІКТ; під час засвоєння практичного розділу, проте в процесі практичної діяльності студента зі СПД значення технологій ДН знижується до мінімуму. Для повноцінного використання засобів ДН потрібно розв'язати низку проблем.
| 5. |
Ладика П. І. Управління в системі масового спорту [Електронний ресурс] / П. І. Ладика // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 8. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_8_14
| 6. |
Сапрун С. Т. Технічна підготовка юних футболістів з урахуванням спеціалізованих навантажень підвищеної координаційної складності [Електронний ресурс] / С. Т. Сапрун, П. І. Ладика // Спортивні ігри. - 2019. - № 4. - С. 87-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2019_4_11
| 7. |
Сапрун С. Т. Удосконалення техніко-тактичної підготовленості учнів ДЮСШ та ДЮФК [Електронний ресурс] / С. Т. Сапрун, П. І. Ладика, І. І. Машталер // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 9. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_9_19
| 8. |
Ладика П. Удосконалення координаційних здібностей футболістів різної кваліфікації [Електронний ресурс] / П. Ладика, С. Сапрун // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 27-28. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_27-28_28
|
|
|